Sinembaby sami ulus, gecen gun tesadüfen aciline gitmek zorunda kaldim cok iyiydi hemsileri vs. Sehir hastanesini onermem ilgilenmiyorlar pek hastayi kenara atip gidiyorlar desem yeridir zaten orada dogum yapan tanidiklarimin cogu da pisman oldu sonradan