Bel ve kasık ağrısı ile kontrole gittiğimde sağ böbrekte genişleme görüldü 27+3′de. Şuan 28+0 olduk yarın üroloji muayenesi var. Sağ tarafta ara ara ağrı oluyor. Böbrek genişlemesi yaşayanlar ne gibi süreç izlediniz, nelere dikkat ettiniz acaba?
Stent vs takılabilir demişti kadın doğumcum. Taktıran oldu mu?