Ftmsgr merhabalar kızlar 38+3 ya artık doğurmak istiyorum hızlandırmak için neler yapabilirim 3 gün önce ntsye bağladım sadece 2 kere çok minik sancım çıktı doktor 1 hafta sonra çağırdı yani 39da . çatı muyanesi yapmadı daha nişan filan yok ne gelen var ne giden 🤷
Ozlem2904 Ftmsgr dr um banada cati muaynesini 39 40da yapariz dedi💁♀️ sanirim en cok ise yarayan bol bol yuruyus ve comelme hareketleri burda oyle okudum. Yuruyen doguruyo 😅
mavi_kus Ftmsgr 39+4 nişan geldi 1 cm açıklık var arada yalancı sancı var devamı yok 🥲 40+1 e tekrar çağırdı. Yürüyüş zeytinyağlı perine masajı squat hurma pilates topu ama bebik gelmiyor 😂
Ftmsgr Ozlem2904 onuda yapıyorum hurma anavas yiyorum evi hergün baştan aşağı hergün temizliyorum tık yok 🤷😃
Ozlem2904 Ftmsgr 38.haftada masallah hergun ev temizlemesi 😅😅😅 ben kendimi zor kaldiriyorum. 34+3uz biz 🙆♀️ 35.haftanin ortalarinda hurmaya baslicam
Ftmsgr Ozlem2904 ben hurmanın bir faydasını göremedim sadece rahmimi yumuşattı 35 ten beri yiyiorum inşAllah sen görürsun 🥰 bide ananasda aklında olsun onunda faydası varmış 😊☺️😍
denizmom11 38+3 bendede gelen giden yok:):) artık doğurmak istiyorum, korkunun ecele faydası yok illa ki doğacak, yarın kontrolüm var:):):):) bende bugün temizlik yapacağım
Ftmsgr denizmom11 hadi bakalım hayırlısı ☺️ insan sabırsız heyecanlı oluyor çatı muayenesi oldunuzmu acaba
Ozlem2904 Ftmsgr ben ananasi cok severim aslinda ama gorumcem a101 markette calisiuo o demisti ananaslar hemen sinek topluyo diye uzerlerine sinek ilaci sikiyoruz diye 🤢🤢🤢🤢🤢 ondan sonra ananas sokmadim eve sanki heryer ayni seyi yapiyo gb geliuo
denizmom11 Ftmsgr oldum doktorum aniden yaptığı için biraz kastım kendimi direk sezeryan yapalım riske atma dedi doktorumu değiştim bunu söylediğinde daha doğuma 3 haftam vardı 40.haftama yani, yarın yine kontrolüm var