Ozleeemgursoooy canım ben özcan bey e gidiyordum ama dün acilde nesrin hanım vardı. Nesrin hanım ara ara kontrol etti ama asıl doğumumu dikişlerimi ebeler yaptı. Gerçekten çok memnun kaldım. Çok ilgili ve şevkatliydiler. Onların sayesinde 5 saatte
tüm doğumum gerçekleşti. İyiki burda yaptım doğumumu.