Annem 7 aylık abimi 1.700 gramken doğurmuş. Hamilelikte kullanılmaması gereken bir ilacı kullanması erken doğumu tetiklemiş. Doğumda gitmiş hastaneye. Küvez olayı falan da yok gittikleri hastanede. Solunum cihazı takmışlar yeni doğan bebeğe.1 hafta hastanede kalmışlar sonra doktorlar çıkarmışlar hastaneden yapabileceğimiz bir şey yok diye. Annemler mecbur gitmişler eve. İlk çocukları kimse bir şey bilmiyor. Sadece süt ve mama vererek evde bakmışlar prematüre bebeğe çok şükür hiçbir sıkıntısı yok. Gerçekten o yıllarda bile bebekler sağlıkla büyüyebiliyorken bizim aldığımız takviyeler ve hastane tedavileri bebek ölümü ve hastalıklarını mümkün mertebede azaltıyor. Her türlü önlem alınıyor. İçimizi ferah tutup bebeğimizin sağlıkla doğuşunu bekleyeceğiz☺️