Selinzer Merhaba Bayanlar 12 haftalık hamileyim ve şimdiye kadar dış agrım hiç olmadi ilk defa bu sabah dış ağrısı ile uyandim buz koydum sirkeli tuzlu suyla gargara yaptım nafile öneriniz ne olur acaba :(((
Kumral60 Selinzer canim tedavi olman icin 3 ayin var dis hekimine gitmelisin eger curuk filan varsa yaptır son 3 ayda yasak olck. Dis agrisi cok zordur tuttumu hic birsey gecirmez bende 12 haftam dolsun gidicem cok hassaslasti.