Gamzecem Merhaba hanımlar 22 Kasım’da çatlatma iğnesi vuruldum bugün 10. Günü test yapmaya korkuyorum negatifi görmekten 🤔🥺 aynı durumda olan arkadaşlar var mı test yapan
Sevimlianne_adayi Gamzecem benim çatlamadan sonra 14 gün aşılamadan sonra 13 gün negatif😔😔günüme 2 gün var ümidim de kalmadı
blueberyy00 Gamzecem pozitif görseniz bile iğne etkisi olabilir şu an yapmayın 12. Günü geçmesini bekleyin
Gamzecem Sevimlianne_adayi ümidini yitirme canım Allah büyük 🙏 ilk baslarda bende heycanliydim hep içime doğuyordu acaba mi diye ama belirtiler azalınca dedim regli olucam kesin 😏 bakalım bekleyelim daha zamanimiz var belki bir mucize olur ikimiz içinde 🙏
Gamzecem blueberyy00 haklısınız en iyisi haftaya doktoruma gidince olumlu yada olumsuz öğrenmek regli olasan da olmasanda gel dedi çünkü
caganin_annesi Günü bekleyin en azından hatta 14 mümkünse. Ve kafaya takmayın sürekli düşünmeyin iyice tutunsun bebiş size 😂💕
Sevimlianne_adayi Zeyna27 benim bugün çatlamadan Sonra 14 gün oldu aşılama olalı 13 gün oldu negatif beklemeli miyim günüme 2 hpn var testlerde yarım saat sonra çok az çizgi çıkıyor zor görünüyor ama
Zeyna27 Sevimlianne_adayi olabilir canım bi iki gün kalmış eğer bekleyemiyprsan kan verebilirsin canım
Sevimlianne_adayi Zeyna27 canım negatif benim bilmiyorum hafif bir çizgi var hep büyük ihmtalle kendi çizgisidir zaten
Zeyna27 Sevimlianne_adayi kendi çizgisi olmaz Kİ tek çizgi olursa negatif diğeri silik de olsa gebeliktendir
Zeyna27 Sevimlianne_adayi ben hamileyim canım 5+6 dün keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışını duymaya gideceğiz ben gecikmemin 3. Gününde testim pozitif çıktı öğrendim kanda 403.5 çıktı son adet tarihim 22 ekim
Zeyna27 Sevimlianne_adayi normal yumurtlama takibi ile klomen kullandım çatlatma iğnesi kullanmadım ilişki günü söyledi