M-eng95 Merhaba hanımlar, Hayırlı haberi aldık programa göre şu an 4+2 Beta değerlerim 28 Kasım: 106 30 Kasım: 479 Bu gün doktor yine kan istedi. Sizce keseyi ne zaman görebilirim? Artış iyi galiba, bilenler bilgi verebilir mi?
Ilayda1 M-eng95 artış çok iyi hayırlı olsun ☺️ Keseyi değer olarak değilde hafta olarak 5. haftada kalp atışınıda 6.-7. haftalarda görebilirsiniz ☺️
Gulsen54 M-eng95 Hayırlı olsun artışın güzel keseyi 1500 lerde görebilirsin canım birkaç gün daha bekle 😊
ozlem-t Hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin inşallah. Beta değerlerinizin her gün neredeyse 2-3 kat artması gerekiyor. Öyle de olmuş. :) Keseyi 1500 civarı görebilirsiniz.
M-eng95 ozlem-t ya inşallah çokta korkuyorum neden böyleyim bilmiyorum, hepsini bir an önce görmek istiyorum, iyi olduğundan emin olmak istiyorum korku var biraz :(
M-eng95 Ilayda1 inşallah canım cumartesi kontrolüm var inşallah cumartesi görebilirim bebeğin kesesini
ozlem-t M-eng95 Ben de yeni gebeyim. O korku bende de var. Ama her şey Allah’tan. Sen gönlünü ferah tut ve sakinliğini koru :)
Ilayda1 M-eng95 inşallah canım benim içini ferah tut. Benim ilk gebeliğim bende aynıydım ve hala aynıyım ☺️ Sürekli korku endişe var her kontrolde heyecandan elim ayağım buz kesiyor 🤦🏻♀️ Sanırım bundan sonraki hayatımız hep bu endişelerle geçecek ☺️☺️
M-eng95 Ilayda1 valla gerçekten haklısın sanıyorum öyle olacak :) valla işte çalışıyorum da bu gün de betayı alayım da iyice rahatlatacağım :)
Ezgis54 Merhabalar bende bu camia da yeniyim :) 16 aydan sonra çift çizgiyi 29 kasimda gördüm şükür:) 30 kasimda kan verdim 908 cikti doktor güzel dedi bugün tekrar kan verdim artar mı sizce çok endişeliyim. Dun doktora gittik keseyi göremedik haliyle çok erken dedi doktor kanda belli olur bu haftalarda dedi
M-eng95 Ezgis54 canım 908 çıkmış valla gayet güzel çıktı mı şimdi sonucun gönlünü ferah tut valla ben her kan verdiğimde resmen kriz geçiriyorum şimdi 1190 çıkmış :) daha beta almazlar heralde haftaya kese için çağırdı ilk zamanlar cidden çok zor ve stresli 🥰
Ezgis54 M-eng95 evet canım bugün verdiğim kan sonucu da 1800 çıkmış. Doktor gayet güzel dedi çok şükür
M-eng95 babynil ahahah yok bizde hiç ikiz :) tek sanırım ya dünkü sonucumda 1190 çıktı çok şükür içimde böyle rahat biraz daha rahatladı
Gulsen54 M-eng95 Bende ilk öğrendiğimde öyleydim canım zaman su gibi akıp geçiyor su an 39. Haftadayım doğmasını bekliyoruz artık Inşallah herşey gönlünce olsun hepsi ayrı bir heyecan 😊
M-eng95 Beyza1301 canım merhaba doktorun en iyisini bilir ama yavaş bir artış var sanki 6 günde 8 katına çıkması gerekmez miydi tam emin de değilim ya 2 günde en az 2 katı artış lazım diyolar ama bazı kişilerin 2 kat artmasa da gebeliği sağlıklı oluyor