pamukkizimm ahh ahh bebeğim doğduğunda ilk hafta bir saat boyunca uyandırmaya uğraştığım , hiç uykusuz geçirdiğim günler geldi aklıma 🥲
canım sakın 5-6 saat uyandırmamazlık yapma. Naptıysam uyanmıyor diyede pes etme. Yoksa arkadaşlarında dediği gibi bebeğin Allah korusun sarılık olabilir. Bizim o zamanlar 19 a kadar çıkmıştı sarılığımız. Neler yapmadım ki.. mesela Ayaklarını gıdıkla , bezini aç , olmadı yüzünü yıka, kalk gezdir ama mutlaka uyandırıp emzir.. hatta hemşireler hafif canı yansında uyansın diye ayaklarını biraz sıkıyorlar. Emzirirkende canın yanabilir göğüs uçların yara olabilir benim kanamıştı bile o halde ağlayarak emziriyordum. Bu hemen hemen her annenin başına geliyor. Beni Lansinoh krem ve gümüş kapak rahatlatmıştı. Anne olmak zor ama yavrularımız için değer.. Hepsi geçecek sabret 🤗