Umutunannesi28 merhaba dogum yapalı 7.5 ay oldu . Sezeryan olarak dogum yaptım . İlk önce owli almıstım . Göbeğinizi ortadan sıkıştırıp ikiye ayırıyor sanki sadece bel korsesi olarak yapılmıstı hemen iade ettim . Sonra ayrem korse 3 kademeli kancalı aldım ve tayt korse . Doktorumun kontrolden sonra izni ile 1 hafta sonra dikişlerim alınınca takmaya basladım. Çok düzenli kullandım ve göbeğim yok . Ayrıca petekli delikli bir yapısı var cilde hava aldırıyor . Benim bir çok kumasa ve yumusatıcıya bile alerjisi olan hemen kızaran bir cildim var . Sorun yaşamadım 🙏🏻