Kızlar merhaba tüp bebekle hamile kaldım 5+6 haftalik hamileyim pazartesi günü keseyi görmeye gittik herşey normaldi salı gününden beri kahverengi lekelenmem oluyor progestan oksapar ve coraspirin zaten kullanıyordum doktoruma haber verdigimde coraspirini ve oksaparı leke geçene kadar bırak dedi başına gelen var mı