Ben yaptırmadım yaptırmayı da gereksiz buluyorum. Sonuçların bir geçerliliği yok. Yanlış çıkma ihtimali yüksek. Ve yanlış çıktığında yaşayacağın endişe bebeği olumsuz etkile ve hamileliği zehir eder. Ben sadece ayrıntılı ultrason yaptırdım onu faydalı görüyorum doktorlarda öyle diyorlar. Onun dışında 11 ve 14.haftada ense kalınlığı ve burun kemiğinin oluşmasına bakarak normal veya anormal bir durum olduğuna dair bir ön teşhiste bulunuyor doktorlar. O haftalarda muayene ol yeterli bence