Melocans Kızlar selam ben 40+3 oldum bebekte hala tık yok. 41 de suni sancıyla getirecek doktor boyle giderse. Kendi sancım gelmiyor. Tavsiyeleriniz var mı bana? Suni sancı da da açılır mı açılmaz mı bilemiyorum sezaryen hiç istemiyorum. Kafam Allak bullak
Merve_0109 Melocans 39 haftalığım bende tik var ama gelen yok dün yatisim oldu muayene diye gittim yatırdılar sancılar 90 ve 100 arasına kadar dayandı bazen canım çıkacak diye düşündüm ama 5 saatin sounda sancılar dindi doktora kalsa yatıracak ama ne suni verdi nede başka birşey dedi aç susuz yemekte vermiyorlar eni sonundan imza atım çıktım evde çekmek daha iyi ya 😅
Demetslt Melocans git agda neyim yaptir rahmini uyar 40+2 de dogum yaptim. Agdadan 2 saat sonra sanci başladı
rgk Melocans ben 38 im. doktor normali bekleriz 40a kadar gelmez dedi. üst sınırım 40+0, tam bu tarihte sezaryen olmak istediğimi söyledim gelmezse. yapacak bisi yok
Eymen24 Benimde 39+5 pazara kadar kendi sancim gelmezse pazartesi suni verilcek ve bende de tık yok 🤦♀️