nazliaynaci Hamişler günaydın Bugün kendime bir şeyler bakmak istiyorum, hamile giyimine olduğu önerdiğiniz mağazalar hangileri? Hangi mağazalarda bulabilirim sizler nerelerden alışveriş yapıyorsunuz?
Lulikli nazliaynaci valla ben pentiden ve suwenden tayt aldım canım. Üstüne de bol kazaklarımı giyiyorum. Altına da bi ugg tamam kombin 😅👍🏻
Dennz nazliaynaci lcw dan tayt almıştım 2 tane halende kullanıyorum. Pantolon tercih etme bence 2 tane almıştım doğru dürüst giyemedim bile daracık oldular tayt esnek olduğu içiN uzun süre kullanırsın
bsrakaradayi Lulikli bencedeee ben kışa denk geldiğim için mecbur kot pantolon aldım hamileler için olan yazık günah verdiğim paraya bidaha nerde kullanıcam😂😂
Lulikli bsrakaradayi valla benim de 8-9. Ay kışa denk geliyor ama tayt candır 😅 Lcden 1 tane de hamile kotu aldım ama yok anam tayt çok rahat😁 bi de sonra giyemeyeceğim bir şeye paralar dökmek istemiyorum çokca. Taytların birine 50 birine 75 verdim. Pantolonda öyle 50 lira.
Lulikli bsrakaradayi 25+1im henüz😅 Dışarı çıktığımda genelde arabayla gidiyoruz ondan çok fazla üşümeye vakit bulamadım 😅 tabi ocak şubatta işler değişirse bilemeyeceğim 🤷🏼♀️ Sizin az kalmış sağlıkla kucağınıza alın 💐
Lulikli bsrakaradayi yürüyemezsem de evde bir şeyler yaparım yapcak bi şey yok şubat ayı karlı ve soğuk 🤷🏼♀️ Ben Teşekkür ederim 😊💐