Normal doğumda da eskisi gibi oluyormuş bunu özellikle normal doğum yapanlara sordum. Hatta bir yerde okumuştum doktor dikiş atarken sanırım bir gane fazla dikiş atmış ve çok dar olduğunu ilişki konusunda çok zorlandığını yazmıştı. Eski haline dönmesi ve bu bir problem olacak bir durum olsa kimse normal dogurmzdi. Benim anneannem 14 tane normal doğum yapmış mesela