Mayıs ayı belki serin olur bebek yenidoğan diye
2 tane hastane çıkışı var 2li
4 tane yenidoğan uzun kollu tulumu var
3 tane 0-3 aylık uzun kollu tulumu var
Haziran- Temmuz ayları için de
3 aylık 4 tane kısa kollu tulumu var
3 aylık 8 tane altı var
Şimdi sorum şu altların üstüne kısa kollu body mi alayım altları iade mi edeyim 🤦🏼♀️😅 başka kıyafet almayı düşünmüyorum 3-6 falan açıkcası sizce alınmalı mı? 😕