Kızlar dün adet sancısı gibi bi sancıyla uyandım ve gün içersinde ara ara devam etti sanki adetimin ilk günüymüş gibi bacağımın üst kısmında karıncalanmaya uyuşmaya benzer bişede vardı bu sabahta yani şimdide sanki kaburgamı tekmeliyo gibi hissediyorum doğum başlangıcı mı sizce 38.haftayı beklermi