Denizmila21 Kızlar 40+2 olduk 2 saattir bebek aşırı hareketli ve ara ara belime ve kasıklarıma da sancı giriyor . Sizce doğum mu başladı ?
SEmerry Denizmila21 Aynı şeyleri yaşadım bende bugün ya benim SeZeryan 37+3 kasılma bel ağrısı pop ağrısı🤭 Ve bebiş aşırı hareketliydi bende burda bekleyim bakalım