Imkansizim Ezgimhm123 valla aynı durumdayım canım uyuamıyorum sıcak basıyor 39+6 oldum bir de kız çocuğu erken gelir derler hiç bana mı demiyor şancı yok kasılma yok hayırla al sende bacım kucağına inşallah
Ezgimhm123 Imkansizim Amin sende canim insallah tez zaman da benimki de kiz olacak allahin iziniyle doktor 41.haftaya kadar bekleyecegiz dedi benim kasilmalarim falan oluyor da dogum belirtim yok malesef :/ beni de ates basiyor suan
Imkansizim Ezgimhm123 amin canım valla eğer oğlum gibi geç doğarsa 43 e kadar beklerim bende herhalde