Sahin1 Geçmiş olsun öncelikle ama korkulacak hiçbir şey yok inanın. 3 ay önce sezaryen oldum bende ilk ayağa kalkışınızda bacaklarınızda ki uyuşukluğun tamamen geçtiğinden emin olun. Arından hemşireler yardımcı olacaktır, ayağa kalkarkende kalktıktan sonra da sadece karşıya bakın asla aşağıya bakmayın. İlk bi kaç adımı attığınız da biraz dikişleriniz sızlayacak yanma hissi olacak ama inanın bana adım attıkça geçiyor 🤗 Ve kendinizden emin olun, ‘canım acıyacak, yürüyemeyeceğim’ diye düşünürseniz kendinizi o duruma çekerseniz gayette kalkıp gayette güzel yürürsünüz 🙏🏻