AycanUzun valla sana tavsiyem hemen doktorunu ara rapor yazar gibi kaseli imzali kagit al. Bebege zararli olduguna dair.bu doktor raporu bunu bile bile gelirsen bebegime bisey olursa allaha hesabini sen verirsin de. Hala inat ederlerse dogru annene. Arkadasina kime gidiyorssan. Bebegin senin bebegin. Koruyucusu sensin ve kimse senin bebegini senin kadar dusunmez. Allah muhafaza...