Melistosum Kbr88 şuan mide yanmasi yüzünden ayaktayım salatalık yedim soğuk süt içiyorum yok anasını yoook
Ozlem2904 Kbr88 5.haftada baslamisti dr um 16.haftada ilac verdi 30a kadar kullandim ama artik etki etmiyor. Bebegim icerde b takim deneyler yapiyo heralde her yedigi mi midesini yakar insanin… 34+3olduk
Selinkn Kbr88 34 haftaligim bu hwfaya gelene kadar asla boyle bir sey olmamıştı ama artık ben bu gece elendim yani yok boyle yanma 1 saat bile uyuyamadim yanmaktan ne bicim bir şeydir yanıyorum felaket 😓😓😓😓
Happymommy Zaten bişey yiyemiyorum iştahım yok, yediğimi kusuyorum, kusmadıklarım da mide yanması veriyor 5-ci haftadan beri. Hep bu döngü içerisindeyim.
nurunhayali 8-9. Haftada başladı 23. Haftadayım artarak devam ediyor🤦🏻♀️ Bugün saat 6’ya kadar uyutmadı deli oldum yaa 🥺 en son soğuk süt içtim biraz rahatladım 😢 yürüyen volkanik dağ gibiyim🥶
Kbr88 Ay kıyamam hepinize🥲 bende ne denediysem geçmedi hatta sırtıma vuruyor ağrı artık 😵💫😵💫 Yanıyoruz fuat abi, sanırım tecrübelerden öğrendiğime göre geçmicek daha da artıcak🥲 üzdü