Denizyildizi1 ben baştan beri ayda bir gidiyorum kontrollere.Özellikle ilk aylarda çok sık gitmek gereksiz gibi 🤷
Size alışveriş tavsiyem bebek arabası ve beşiği alın ödemeye başlayın.Zira 1hafta önce 2800tl olan araba şimdi 3600tl.Ama bebeğin kıyafet vs. Gibi ihtiyaçlsrını detaylı ultrasondan sonra cinsiyetten emin olunca yapsanız daha iyi.Ben 20.-30. haftalar arasında tamamlsdım.İyi ki tamamlsmışım.Şimdi ne kuyruk sokumu ağrısı ne sık sık gelen idrar dışarıda özgürce gezmeme izin vermiyor.Zaten kısacık yolu bile 10saatte yürüyorum 🤦