Kızlar son zamanlarda kaşıntım vardı vajinada ama 2 gündür azaldı bitti diyebilirim. az önce tuvalete giderken peçete bir kaç leke kan vardı hiç kan olmamıştı.
33+4 oldum sizce neden olabilir ? Resim atmıştım ama rahatsız olurlar diye ve kurallara karşı diye postum silindi o yüzden resim atamıyorum. Başınıza geldi mi daha önce ?