Burcuacar96 Eşim vardiyaci ve bugün ilk defa evde tek kalıyorum sancılarım da var. Sizlerin nasıl geçiyor durumlar ne ?
Eslemkusun_annesi Burcuacar96 36+4 haftaligim eşim vardiyalı çalışıyor gece vardiyasında o da beni de ağrılar uyutmuyor böyle sabahlıyoruz 🥺🙄 birde boğaz ağrısı başladı nane limon eşliğinde 🤰🥺
Gamze_eeennnnm Burcuacar96 aynı ilerliyoruz artık kötü uykusuzluk bebeğin verdiği ağırlık rahatsızlık bel bacak ağrıları herşeyde eksikmiş gibi bide terleme bunalma olayı çıktı
Berkem78 Burcuacar96 bende aynı gündeyim sizinle Artuk gece sağa sola yatamıyorum uykular kesik kesik bebişiniz kaç kg olmuş
Burcuacar96 Eslemkusun_annesi Ahh çok geçmiş olsun canım . Bende uyumustum şimdi kasılmalarla kalktım ve uyuyamıyorum bu beni aşırı rahatsız ediyo
Burcuacar96 Gamze_eeennnnm al benden de okadar nefesimin yetmemesine uyanıyorum geceleri ve sonra böyle uzun syr euykusuzluk basligo kasılmaları hiç saymıyorum bile
Eslemkusun_annesi Burcuacar96 cok sagolun rabbim yardımcımız olsun inşallah son günlerimizi rahat bir şekilde atlatıp bebisleri kucağımıza alalım hayırlısı ile
yagmur_vera 37+3 enteresan bir şekilde 4 gündür geceleri rahat uyumaya başladım. Daha önceleri dediğiniz gibi hiç uyuyamıyordum ben de.
Busss_ yagmur_vera 37+4 ben de bu hafta çok rahat uyumaya başladım oturur vaziyette uyuyorum soluma dönemiyorum ama wv dışında kalkmıyorum. Geçen hafta çok ağrılarım vardi
Burcuacar96 Berkem78 valla geçen ay gittiğimizde 2.600dü bakalım bu hafta gidince öğrenilen inşallah sizinki kaç kg