Minikmucizemmm inşaallah canım benim oğlumda ilki 3805 doğmuştu 3. Gün kıyafetleri ile 3680 geldi ama dr 3500 falandr dedi sütüm pek yoktu sezeryan ve hemende gelmemişti gelince ilk hafta 3940 oldu çıplak topladı maaşaallah🙂darısı size inşaallah sarılık oluyor biraz iri doğan bebekler daha çabuk şekerleri düşüyor sık sık emzir 🙂