Benimde bat 6-8 aralık gibi. Her ay hamilelik belirtilerini yaşıyorum o yuzden hiçbir belirti ye bağlanıp olumlu yorum yapamıyorum artık. Kasıklarımda dolgunluk ve ağrı var benimde. Silik çizgi çıkıpta kasık agrısı dan kıvrandıgım ay bile kanda negatifi gördüm. Enfeksiyon vardır ya bebek değildir diyorum artık kendime.