Canım onu doğuma giderken suya koyuyormussun sonrasında o sudan içiyorsun azar azar o açtıkça vajina açılmış diye duymuştum yanlış bir şey söylemek istemem ama bende pek ise yaramadi birde bebek isteyenler içinde onu suya koyup suyunu birlesmedwn önce eşin ve sen birer yudum icecekmissin diye duymuştum en fazla 2 kere günde içilebilir mis