Merhabalar,
Şubat ayında evimizin çiçeği kızımız dünyaya gelecek inşallah. Birçok eksiğini tamamladım fakat şampuan, vücut yağı gibi vücuduna birebir temas eden ürünlere henüz karar veremedim. Mustela dışında kullanıp memnun kaldığınız bir şampuan, yağ varmı? Eczacımız incia markasını önerdi. Siz neler kullandınıp, memnun kaldınız bebişlerinize?