Nursena1818 ayni dertten muzdaribiz desene kızımın bütün herşeyini annem cok heveslendigi icin aliyo eşimde bu yüzden isim hakkı senin anne dedi annemde Zeynep dedi ama Zeynep cok fazla olduğu için ben biraz gönülsüzum ama annemide kırmak istemiyorum acaba Zeynep ela mi Zeynep mira mi koysam diorum yada direk Zeynep mi koysam kafam cok çok karışık bütün siparişlerimi durdurdum doguma kalmis bir buçuk ay felan