Merhabalar. İlk oğlum 2016 da 37. Haftada yapılan muayene sonucu çatı darlığından dolayı sezaryen oldum. O zamana kadar normal olacağını düşünmüştük doktorumla. Annemde de varmış bu durum genetik olabiliyormuş. Şimdi kısmetse Nisan’da doğum yapacağım başka gittiğim doktorum ssvd yapabiliriz istersen dedi. Normal doğumu yaşamak istiyorum ama çatım dar olduğu için korkuyorum da vakum falan girer işin içine ya da kesiğim çok olur diye. İlkinde doktorum bunların olabileceğini söylemişti çünkü direk sezaryen istemiştim. Siz olsanız ne yapardınız kafam çok karıştı.