Busss_ rahim ağzı kısa olanların doğumu kolay oluyor diye duydum bende . arkadaşımdada vardı mesela , ikiz gebelik ikinide 38 de normal doğurdu ve doğumunun su gibi olduğunu çokkkk kolay olduğunu söyledi . belinde o gün çok hafif bi ağrı vardı dinlendi geçmedi kontrole diye gitti hemen yatışı yapıldı doğuruyorsun demişlerdi :) umarım sizinse öyle olur :)