tgba715 Kızlar var mı benim gibi ? Sabah kontrol var eğer hiç bir ilerleme yoksa sezeryan günü kararlaştırıcaz. Cumartesi kanala tam girmemişti.
Zehra9616 tgba715 40 hafta cok uzun bi sure degil ki 42 ye kadar yolu var aslinda ama tabi sizin tercihiniz saglikla gelsin
tgba715 Zehra9616 evet canım öyle de benimki kanala girmedi tam. Bi de kafası 1 hafta önde gidince doktor süresini tamamlayınca bu durumu ciddiye alırım dedi yoksa ben beklemek istiyorum normal Doğum istiyorum
Zehra9616 tgba715 ozaman bol hareket yuruyusle tetiklemeye calis canim yerlesmesine yardimci olucaktir squat falan yardimci olur
tgba715 Zehra9616 yaptım 1 haftadır bakalım yarın kontrol var insallah tam yerleşmiştir ama hareketleri iyi maşallah yerleşse bu kadar olamaz diye düşünüyorum