Bayan_melek 8.ayımdayım hiçbir yerde bir şey paylaşmadım. Kesinlikle nazara da kem göze de inanıyorum. Sadece kötü niyetle olmasına gerek yok. Aşılama tüp bebek tutmadığı ardarda düşük yapan çok insan var çevremde. İnsan içinden geçirebilir benim neden olmuyor diye. O bile belki bebeğime zarar verir diye paylaşmıyorum bilmesi gerekenler biliyor zaten.