Nnefri999 Zehra9616 deliriyorum şu “illa böyle olmalı şöyle oluyor “ yazanlara. Ya arkadaş herkesin bebeği aynı mı neden insanları strese sokuyorsunuz 🤬 Yazmayayım diyorum ama başıma geldiği için başkaların boş yere üzmesinler bari diyorum 🤦🏻♀️
Zehra9616 Nnefri999 ilk bebekleri olan annelerde telase daha cok oluyo aslinda doktorlar konussalar daha mantikli ama yapabildigimiz kadar yatistirabiliyoruz maalesef
izmirlitazeanne Nnefri999 kesinlikle öyle hatta ben 25. Haftada ancak hissettim hareketlerini. Sormak istediğim düzensiz oluşu. Neden düzensiz hareketleri. Ama yazıklarınız çok doğru haklısınız 🥰
Nnefri999 izmirlitazeanne benim 34 te artık oturdu hareketleri.Sabah 7 gibi bir hareket ediyor sonra öğlen bide akşam yemeğinden saat 10/11 kadar Geceni mesela tık yok rahat rahat yatıyor 😊 Her gün böyle artık Ama sizde farklı olabilir
Zeyzey91 izmirlitazeanne Benim de 3 gün önceye göre hareketleri yavaşladı sanki. 35+2 yim. Yani yavaşladı derken çok hızlı dönerdi vururdu mesela şimdi yavaş yavaş yapıyor o hareketleri.Ben de siz gibi endişelendim ama sanırım normal bilmiyorum bi de benim son ay olduğu için belki yeri daraldı hızlı hareket edemiyor:/
Ygzalp_16 izmirlitazeanne Ya artık bende sürekli post açmaktan sıkıldım malesef benimde öyle sadece sağ tarafımda bi yerlerde olduğu zaman heryerini çıkarıyor akşama kadar hareketli sürekli hissediyorum bugün başka yerlere gitti kasıklarda pitpit sol tarafda toplanma bir tekme atmadı ama hissediyorum sağlığı yerinde olsun ne diyeyim bende yaşıyorum senin durumunu hatta uykum kaçtı net bi tekme duysam içim rahatlicak
Tugba006 33+6 benimde bebek toplanıyor sağa tarafa sürekli . Hareketleride azaldı . Bi beş gün önceki gbi hareketli değil ister istemez korkuyorum. Yarın sağlık ocagına gidip sorucam yoksa düşünmekten kafayı yicem
Cmr00 izmirlitazeanne günde 10 defadan az hareket etmedikçe bi sorun görmüyorlar Allah korusun kordon dolanmadikca fln bisey olmaz. Takip et hareketlerini azda olsa 10 defa ve fazla hareket ediyorsa korkma canm.
Busra2013 izmirlitazeanne kac haftadasın benım 19+3 de hıssetım pıt pıt 20 de ole arada pıt edıodu 20 sonu kayıyodu 21 de durdu acıle gıttım stres yaoma dedı 22 de kıpır kıpurdı 23 de ılk 2 gun durdu sonra hareketlendı 24 de aynı sekılde 25 de aynı sekılde suan 26+2 masallah 2. Gunu baya hareketlı ınsallah bundan sonra boyle devam eder duzene gırıo demekı yavas yavas benım postlara bakarsan hepsı harekrt postu ben cok kafaya takıodum saldım artık ınsallah budaha aynı o sekıl olmam sureklı elım karnımda beklıodum stresten hıssedemıdoum
aanemon-6 izmirlitazeanne bende 34 haftalığım 32 haftada banada öyle oldu bi gün aşırı hareket ediyor diğer gün 1-2 bide her bebek bir değil içini rahat tut stres yapma doktorun sıkıntı yok diyormuş zaten bide sürekli ayakta olduğumda iş yaptığımda hiç hissetmiyorum taki uzanıp oturana kadar
Meriiih izmirlitazeanne benim de öyle canım 33 haftalık olduk bazen nasıl hareketli bazen görsen böyle zor pıt pıt yapıyor. Yani sanıyorum normal böyle olması çünkü bir sorun yok diyorlar. Sen de endişelenme lütfen