defneyldrm ben Ayşegül hanıma gidiyorum çok memnunum. Çok bilgili bir doktor asla gereksiz test istemez asla gereksiz kontrole çağırmaz. Her sorunuza bıkmadan usanmadan cevap verir. İşini ciddeye alan biri. Gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz. Dilerim memnun kalırsınız😊