bebegimizibekliyoruz1 Buketiniz29 ben yaşamadım 3 hafta oldu vurulalı doğumu da öne çekiyor en fazla bi haftaya doğurursun dediler vurulduktan sonra 3 hafta geçti doğurmadım
neslican0644 Buketiniz29 sanırım kişiden kişiye değişiyor 3 doz vuruldum 1 ay önce erken doğum yaptım 28 haftalık bi sorun olmadı bende.
gazetecianne Buketiniz29 bacakta ağrı oluyor yarım saat falan acıtan bir iğne ve benim ayaklarım şişmişti
Melikemreclk bebegimizibekliyoruz1 36. Haftada erken doğum riskim vardı ama iğne vuruldum şuan 39+5 oldum gelmiyor 🤣🤣
Buketiniz29 bebegimizibekliyoruz1 yarın vurulucam korkuyorum şeker falan yukseliyormus doğrumu bunlar çok korktum
Ozee bebegimizibekliyoruz1 bunu diyen eş dost akraba mi yoksa doktor vs mi? 1 haftayı geçti vurulmam. İnşallah daha da uzun süre durur.
Buketiniz29 Melikemreclk bebegin haraketlerinde azalma ateş basma yüzde kızarıklık şeker yükselmesi falan oldumu yarın vurulucam çok korktum
Melikemreclk Buketiniz29 bende vuruldum an kızardım bir anlık bacaklarım felan kızardı doktor geldi ama o gelene kadar yok oldu kızarıklık anlık du bebej te sorun olmadı hale şuan bile hareketli korkmayın asıl iğne olmayı da akciğer geliştirici erken gelebilir
Buketiniz29 Melikemreclk inan ağlamak geliyor içimden şekerim falan yukselicek gözün döner diye korkuyorum,:(
neslican0644 Buketiniz29 gebelik şekerim wardı zaten malesef ki yüksekti. İğne de ekstra yükseltti mi bilemiyorum . Doğum yaptığım gün şekerim geri eski haline geldi. Geçti yani şeker.
Kelebekmadam neslican0644 ya benim gebelik şekerim var erken doğum riskim de var doktor yaptırmamıştı ciğer geliştirici demekki şekeri yükselttiği içinmi yaptırtmadı 32 oldum şu an
neslican0644 Buketiniz29 ayy hiç hatırlamıyorum inan ki. 28.haftadaydımve 6 tane doktor zebellah gibi başıma gelip seni acil sezeryana alıcaz sabah deyince ben ağlamaktan harap olduğumdan o an yan etki yaşadım mı hiç hatırlamıyorum 🤭
Fatmanurkara Buketiniz29 Asiri terleme ateş basması yaşadım ve bı kaç gün sürdü saçlarım salinikti toplamamistim terle mahvoldular yolundular. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu bı kaç gün