Adetim 2 gün geçti bugün kan vermiştim Beta HCG 380 çıktı yarın içinde doktoruma randevu aldım 380 düşük bir değer mi sizce. Başka bir uygulamada sordum yarın doktora gideceğim falan diye birisi bana daha çok erken gitmene gerek yok zaten keseyi de göremezsin boşuna gitmiş olursun falan dedi moralim bozuldu