Deletedmom202 benasiri pimpirikliyim doktorum Keske bi doğsan da bende rahat etsem dedi o kadar arıyorum yanı kuaförüm ben Hemsire doktor çok geliyor hepsi de Bunlar çok normal deyip beni takmıyorlar bile evet yürüyüş ve gaz çıkarmak birebir canim şakın tutma gazını da ama aklında soru kalmasın diye yarın bi doktoruna msj atmalısın anlatmalısın durumu