Buseylcn bebek içinde kalacak değil ya canım yani doktorun senin tercihine karışma hakkı yok bebeğin uygun sekilde doğmasını sağlaması gerekir görevi bu
Sezaryen dışında suni sancı olması lazimsa onu verir tabi
İnşallah hiçbirine gerek kalmaz kendi sacin olur