Kızlar 4 5gundur bır sancı var afedersiniz gaz sancısı gibi bazende adet sancısı gıbı bugun iş de yaptım ondan mıdır bır saat kadar ara ara yaptı sancı uzandım gectı sonra saniyelik surdu dr aralıklı olması normal dedı. Ama ılk gebeliğimde rahattım insan kıyaslama yapıyor. 4.5 yasında oglum var onla da ugrasıyorum. Cumartesi randevum var ama korku bastırdı yalancı kasılma mı gercek mı bılemedım