Kızlar sizce normal mi kasıkta ağrı olması yaşayan var mı
pelinnur ağrı derken nasıl bir ağrı canım
Clementinee sağ sol kaşıkta batıyor gibi
pelinnur normal canım bebek büyüdükçe bağlardan dolayı 😇