Pinaraydin_2969 Hanımlar 32.haftamdayim ilk defa nst ye gireceğim. Belirli bir ücreti var mı acaba devlette sıra bulamıyorum doktora. Özelde olacağım bu yüzden
Semiha_ Pinaraydin_2969 ben 13,50 ₺ ödüyorum nstye özel hastanede il ve hastane olarak baya bir değişiklik gösteriyor fiyatlar
smmamoms Pinaraydin_2969 ben Trabzon’da ödemiyorum yani Ordu’da da ödemedim. İlk defa duydum alındığını 🤷🏻♀️
Tughanalpinannesii_ bebegimizibekliyoruz1 hangi il hastane Benim de 60 TL 15 leri 40 lari görünce şok oldum