Kızlar 37 haftalık oldum 00.00dan itibaren ve çarşamba sabahı adet olucakmışım gibi bi sancıyla uyandım gün içersindede bu sanco ara ara devam etti doktora en son gittiğimde yola girmiş 38den sonra her an gelebilir dedi ama dediğim gibi bugün sanki adet olucakmışım gibi sancım oldu ve üst bacağımda adetin ilk gününde olan uyuşmaya benzer uyuşma oldu sizce 38.haftayı bekler mi?