[silindi] yok canım Allahıma çok şükür şuana kadar doktor bir şey demedi ama tabi en iyi herşeyi ameliyat esnasında görürüm diyor. Bebek en son 33+4te muayene olmuştum 2.100grdı,şimdi 37.haftadayız salı randevum var yatış verecek işte çok merak ediyorum bende ne oldu,nasıl herşey yolunda mı diye🤲🏻Kurban olduğum Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah. İşte ne yapacaksın kat kat kesip dikmesi gerekirken galiba üç dört katı birleştirip dikmiş,aralar da boşlukta varmış. İyileşmeyen dikişlerim de varmış içerde yani genel olarak söylenen bu,bu yüzden plasenta o boşluklara yapışıp damarlanmış😰