Buseylcn Bizde 37+4 olduk kızımla geçen aydan beri doğum kanalına girmiş bir şekilde bu hafta itibariyle de iyice kasıklarıma baskı yapmaya başladı sancı ve kasılmalar arttı bakalım ne zaman gelicek ilk bebeğim heyecanla bugün mü yarın mi diye bekliyoruz