Dilan4731 Kızlar 31 hafta 1 günlük bebeğim karın altım ağrıyır kasık deyil böyle bir durum yaşayan varmı acaba ya neden oluyor dur
busrasahinn Dilan4731 nasıl bir ağrı 32+4 um bende benimde ağrılarım oluyo ama rahim kendini hazirliyo artık yavaş yavaş
Gecegunesi Dilan4731 32+1 im bendede bugün başladı pazara gittim biraz ağır taşıdım sanırım ondan olabilir mi ki ama çok fena ağrıyor sanki karnım yırtılacak
Hanifebolat34 Bende 31+5 bugün başladı o ağrılarım normalmiş agrimasi doğum sürecine hazirlikmis hem doktorumu aradım hemde burada yazan arkadaşlardan okudum rahatladım 🤦🏻♀️