Hilaldemirrr Sancılarım var beni eve yolluyorlar normal mi bu ya nasıl eve yollayabiliyorlar sıklaşırsa gel diyor ne kadar sıklasması lazım yüzde kaçı bulmuş
Kado87 Hilaldemirrr bunlar agri sancilar dag gibi oluyor oyuzden gonderiyorlardir ama yinede gondermemeleri lazim benimde boyleydi sanci degil ama yinede 1 gun hastanede kaldim serum takildi
Hilaldemirrr Kado87 anladım canım çok teşekkür ederim ama herhangi bi mudahale yapmadı kaç saattir çekiyorum bilsem gelmezdim
Kado87 benim boyleydi bak bide benim 100u geciyordu belki oyuzden kalmisimdir ama ilk dag gibi olan sanci digerleri normal agri dendi
Kado87 Hilaldemirrr benimde oyleydi valla adet agrisi gibiydi acil doktoru gondercekti kendi doktoruma attik 1 gun kalsin nolur nolmaz dedi kacinci haftandasin
Kado87 Hilaldemirrr tamam artik normal boyle olmasi benim erkendi bekle bakalim gecmesse bidaha gidersin Allah saglikla.kucagimza almayi nasip etsin.