Merhaba kızlar
33+4 oldum iki haftadır falan özellikle banyodan sonra daha çok olduğunu farkettiğim bacaklarımda bi kızarıklık durumu var. Popomun altından diz kapağımın arkasına kadar oluyor genelde. Bacağımın önünde de bikini bölgesi denen yerde yani bacaklarımla özel bölgemin birleştiği arada oluyo. Sizde de oluyo mu herhangi bi acı kaşıntı falan yok. Normal midir bilgisi olan var mı