hamisanne_63 Mehparesultan vanish leke çıkarıcı dökün biraz çitileyin yarım saat kadar bekletin makineye atın geçer büyük ihtimal ben lekeleri vanish ile kaldırıyorum hep
BusraUras Mehparesultan ben bebeğimin lekeli kıyafetlerini makineye atmadan elimle çitiliyerek yıkıyorum çıkıyor lekeler. Ondan sonra makineye atıyorum. Farklı bir deterjan kullanmıyorum. Bebek deterjanı ile yıkıyorum elimde de makine de de.
kahvesever__ Bim de aspirin var onunla çıkara bilirsiniz lekenin üzerine sıkın ve ovalayın 20 dk bekletin ve sonra makinaya attın yıkansın